Menu

Netwise komentuje zmiany w Microsoft

Netwise komentuje zmiany w Microsoft

Jujhar Singh, dotychczasowy General Manager, Research & Development Microsoft, od dziś zarządzał będzie globalnie produktem, strategią, sprzedażą i marketingiem Microsoft Dynamics CRM. Zastąpi Boba Stutza, który odchodzi z Microsoft po 3,5 roku.


Scott Guthrie, szef grupy Cloud & Enterprise (C+E), poinformował dziś o powołaniu na stanowisko dyrektora generalnego zespołu CRM Business Applications Jujhara Singha, odpowiedzialnego dotychczas za dywizję Research & Development Dynamics CRM.


Zmiana ta wiele oznacza dla Dynamics CRM, bo dotychczasowy lider badań i rozwoju obejmie pozycję, w której odpowiedzialny będzie nie tylko za rozwój produktu, ale również za strategię i sprzedaż produktów biznesowych.
Jakuba Skałbania, Lead Consultant i założyciel Netwise, komentuje:

- Dynamics CRM ma bardzo dobrą passę. Rewolucjonizuje rynek dzięki inteligentnemu budowaniu zaangażowania klientów (Intelligent Customer Engagement), a także dostarcza narzędzi łączących sprzedaż, obsługę, marketing oraz obszar społecznościowy, utrzymując przy tym doskonały user experience. Bob Stutz wykonał dobrze swoją pracę, zostawia narzędzie w dobrej formie.


Muszę przyznać, że nominacja Jujhara Singha bardzo mnie cieszy. Znam Jujhara osobiście i jesteśmy
w kontakcie dość często, a sam Jujhar to jeden z najbardziej dostępnych liderów Microsoft, z precyzyjnie określoną wizją. Uprzednio, w roli General Managera Dynamics CRM, odpowiadał za zarządzanie produktem – budował i urzeczywistniał wizję Intelligent Customer Engagement.


Jujhar Singh posiada dogłębną wiedzę techniczną i rynkową. Będzie, moim zdaniem, najlepszym zarządzającym Dynamics CRM, jakiego moglibyśmy oczekiwać. To bardzo dobry ruch. Bob Stutz opuszcza Microsoft i przechodzi do Salesforce na stanowisko Chief Analyst Officera.

Anna Suchta

Dziennikarka z wieloletnim doświadczeniem z dziedziny najnowszych technologii IT. Redaktor naczelna portalu IT Polska News i IT Polska Analizy. Ponadto ekspert w dziedzinie public relations, a właściwie - zarządzania informacją. Bogate doświadczenie zdobyte zarówno po jednej jak i po drugiej stronie medialnego lustra:)

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.